NEWS PACKAGING 82

CREATIVIDAD I CREATIVITY 12 Tatiana Green llegó a Brandsummit con la idea de hacer comida saludable, sí, pero también de acercar a las personas a ese sabor que solo encuentras en casa, en lo que está hecho con tiempo y con amor. Brandsummit abordó el branding de una forma muy especial: a mano, de forma artesanal. El logo, las tipografías y los recursos gráficos no podían ser fríos ni perfectos. Un branding que se ha transportado al packaging de la misma forma, haciéndolo accesible a la vez que atractivo para que destaque en los lineales. Con una gama cromática que se mueve entre tonos verdes y amarillos y que invita a disfrutar de un momento de descanso entre el ajetreo diario. Tatiana Green came to Brandsummit with the idea of ??creating healthy food, yes, but also of bringing people closer to that flavor you only find at home—the kind that comes from food prepared with time and love. Brandsummit approached the branding in a very special way: handcrafted, artisanal. The logo, the typography, and the graphic elements couldn’t be cold or overly polished. This same philosophy was carried through to the packaging, making it both accessible and visually appealing, so it stands out on store shelves. With a color palette that blends green and yellow tones, it invites consumers to take a moment of respite from their busy daily lives. BRANDSUMMIT Tras dos años de colaboración con Shakira, Established ha desarrollado desde cero su nueva marca de cuidado capilar Isima, desde la estrategia y el posicionamiento, pasando por el naming, los eslóganes, hasta el diseño industrial, el packaging y la dirección de arte. Isima refleja la idea de que “más es más” para el consumidor. Centrada en el mercado del cabello con textura e inspirada en la herencia latinoamericana de Shakira, Isima es una marca alegre, llena de energía y optimismo, formada por 8 productos. After two years of collaboration with Shakira, Established has developed the Isima hair care brand from scratch, encompassing everything from the brand strategy and positioning, to the name, slogans, product design, packaging, and creative direction. Isima embodies the idea that “more is better” for the consumer. Targeted at the textured hair market and inspired by Shakira’s Latin American heritage, Isima is a vibrant, energetic, and optimistic brand, comprised of eight products. ESTABLISHED Tatiana Green Packaging https://brandsummit.es/ Ísima de Shakira - Packaging https://establishednyc.com/ >PELO AL NATURAL NATURALLY BEAUTIFUL HAIR >COMIDA SANA, HECHA CON CARIÑO HEALTHY FOOD, MADE WITH CARE

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